You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
שוב נדחה הדיון באירועי המשחק בין טוברוק לנווה יוסף
מתי טוברוק ונווה יוסף יעמדו לדין? דייני בית הדין של ההתאחדות (צילום: חגי מיכאלי)

שוב נדחה הדיון באירועי המשחק בין טוברוק לנווה יוסף

לאומית - צפון: גם היום בית הדין של ההתאחדות לא ידון באירועי האלימות במשחק בין טוברוק לנווה יוסף, שנערך לפני שבוע וחצי. בקרב קבוצות הליגה זועמים על ההחלטה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

11 ימים חלפו מאז התרחשות האירועים האלימות בסיומו של המשחק בו ניצחה מ.כ נווה יוסף חיפה 1:2 את משחק החוץ מול בית"ר טוברוק, שהיווה משחק בין שתיים משלוש המועמדות העיקריות לזכייה באליפות והעפלה לליגת העל. בעקבות דו"ח השיפוט זומנו ארבעה משחקני טוברוק ושחקן אחד מנווה יוסף לבית הדין, שדחה בשבוע שעבר את הדיון - מה שאפשר לשחקנים ליטול חלק בשני משחקי ליגה. אם לא די בכך, בעקבות דרישתה של בית"ר טוברוק לנוכחות בדיון של שופט המשחק ושל מתרגם בשפת האם של החלוץ, ג'וסלין טאבי, שנמנה על ארבעת השחקנים שנאשמים במעורבות באירועים, נענה בית הדין של ההתאחדות לדחות בשבוע נוסף את הדיון. מה שכן, ברגעים אלה בית הדין הוציא פסיקה, לפיה השחקנים העומדים לדין לא יוכלו לשחק עד לדיון.

נציגים של קבוצות בליגה התרעמו על החלטת בית הדין לדחות את הדיון. גורם במכבי הרצליה - שיחד עם נווה יוסף, מוצאת את עצמה מרוחקת 3 נקודות מהמוליכה, בית"ר טוברוק, טוען לפגיעה בערכי המשחק: "איך ייתכן, ששחקנים שנאשמים במעורבות באלימות קיבלו היתר להמשיך לשחק? אם הוחלט לדחות את הדיון, מן הראוי היה למנוע מהם לשחק עד לקיום הדיון. הדברים לא נאמרים בגלל שאנחנו במאבק עם שתי הקבוצות. איזה מסר מעבירים כאן לשחקני הליגה, שאפשר להמשיך לשחק כאילו לא קרה כלום? אם מי מהשחקנים הנאשמים היה נוקט באלימות פעם נוספת, איך זה היה נראה? אם השחקנים האלה לא היו משחקים בשני המשחקים האחרונים, יכול להיות שהדבר היה מתבטא בתוצאות אחרות ובמצב שונה בטבלה".